TopMenu

Veel gestelde vragen

Hieronder vindt je een selectie van veel gestelde vragen.

Hoe kan ik producten bestellen?

Klik dan op ‘Bestel’ knop bij het gewenste product. Het product wordt automatisch in jouw winkelwagen geplaats. Je kunt er daarna voor kiezen om door te gaan met winkelen of je gaat door met afrekenen. Lees meer over bestellen op onze bestellen pagina.

Hoe kan ik niet voorradige producten bestellen?

Bij ieder product staat duidelijk aangegeven dat we het niet op voorraad hebben en wat de verwachte levertijd is. Vervolgens bieden we je de mogelijkheid om het product toch te bestellen. Je doorloopt net zoals bij een normale bestelling het betaalproces. Zodra wij je bestelling en de betaling binnen hebben kunnen wij het product gaan vervaardigen. Hierbij zijn we afhankelijk van de voorraad van de benodigde materialen. Meestal kunnen wij het product al binnen 1 a 2 weken bij je thuisbezorgen. Lees meer over bestellen op onze bestellen pagina.

Wanneer worden mijn bestelling verzonden?

Producten, welke op voorraad zijn, worden binnen 3 werkdagen geleverd. Wij verzenden onze producten gratis binnen Nederland, vanaf een aankoopbedrag van €50. Lees meer over verzenden op onze verzenden pagina.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen standaard €2,50 per bestelling. Wij verzenden onze producten gratis binnen Nederland, vanaf een aankoopbedrag van €50. Lees meer over verzenden op onze verzenden pagina.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja, tijdens het invullen van de factuurgegevens tijdens het afrekenproces kun je aan de rechterkant van dit formulier ‘Verzenden naar een ander adres’ aanvinken. Daar kun je het adres invullen waar je het naar toe wilt sturen.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een automatische bevestigingsemail met een overzicht van de bestelling en de totale kosten. Daarna ontvang je binnen 3 dagen een update over je bestelling. Mocht je binnen 3 werkdagen niets gehoord hebben, neem dan contact op met info@gudujewels.nl.

Waarom wordt er om mijn emailadres en telefoonnummer gevraagd?

Jouw telefoonnummer wordt alleen gebruikt om contact met je op te nemen in het geval er iets onduidelijk is over jouw bestelling. Jouw email adres wordt gebruikt om je op de hoogte te houden van de voortgang van jouw bestelling. Lees meer over ons privacy beleid op onze privacy-beleid pagina.

Op welke wijze kan ik betalen?

Je kunt bij GuduJewels.nl betalen via de paymentprovider Mollie. Mollie biedt de volgende betaalwijze: iDeal, PayPal, Mastercard/Visa, Bancontact/Mister Cash en Bankoverschrijving. Alle betalingen worden voldaan aan Linkers Solutions. GuduJewels.nl is onderdeel van Linkers Solutions. Lees meer over betalen op onze betalen pagina.

Welke garantie krijg ik op het product?

Op de door ons geleverde producten zit een garantie van 6 maanden. Deze garantietermijn geldt onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt. Lees meer over garantie op onze garantie pagina.

Hoe kan ik mijn product laten repareren?

Neem eerst contact op met GuduJewels.nl via info@GuduJewels.nl of telefoonummer +31 (0)70 7610781, voordat je het product opstuurt voor reparatie. Lees meer over reparatie op onze reparatie pagina.

Hoe kan ik een artikel retour sturen?

Je kunt het product binnen veertien dagen retour sturen. Mits het product ongedragen en onbeschadigd is. Natuurlijk kun je het product wel gewoon passen. Lees meer over retourneren op onze retourneren pagina.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Neem contact op met GuduJewels.nl via info@GuduJewels.nl of telefoonummer +31 (0)70 7610781 en bespreek je vraag/klacht. We zullen samen naar een geschikte oplossing zoeken. Lees verder over klachten op onze klachten pagina.

Ik wil iemand een cadeautje geven, kan dat bij jullie?

Ja, dat kan. Gudu Jewels verpakt standaard elke bestelling in cadeau papier. Als je het pakje op een ander adres wilt laten bezorgen met een persoonlijk kaartje erbij, dan kan dat ook. Tijdens het invullen van de factuurgegevens tijdens het afrekenproces kun je aan de rechterkant van dit formulier ‘Verzenden naar een ander adres’ aanvinken. Daar kan je het adres invullen waar je het naartoe gestuurd wilt hebben. Je kunt jouw persoonlijk bericht op dit formulier bij ‘Opmerkingen bij uw bestelling’ aangeven. Dit berichtje wordt dan met het cadeautje meegestuurd.

Is er een mogelijkheid om sieraden aan te laten passen?

Ja, GuduJewels.nl neemt op verzoek jouw wensen door via email of telefoon. Vervolgens passen we het door jou gekozen sieraad op verzoek van jouw wensen aan. De prijs van een persoonlijke aanpassing zal afhankelijk zijn van van het ontwerp van het sieraad en benodigde materialen. Je krijgt vooraf te horen wat de totaalprijs zal zijn.

Waar vind ik de afmetingen van de producten?

Afmetingen van de producten staan vermeld bij de beschrijving op desbetreffende product pagina. Hier vind je o.a. ook de kleur en materiaal eigenschappen.

Hoe onderhoud ik mijn sieraden?

Over het algemeen kun je je sieraden de hele dag dragen, maar ze kunnen beschadigen. Het is dus aan te raden om je sieraden niet te dragen tijdens huishoudelijk werk, tuinieren en andere klussen. Hiermee voorkom je ook dat je sieraad in aanraking komt met bleekmiddel, chloor, zeep. Daarnaast kun je ook beter voorkomen dat je sieraad met parfum, cosmetica of haarspray in aanraking komt. Zo houd je jouw sieraden als nieuw. Mocht je je sieraden een poosje niet dragen dan kun je ze het beste opbergen in een sieradendoos.